Tramping around…

..μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας…

Ο Ευθύμης και η βρόχα που έπεφτε… Σεπτεμβρίου 20, 2008

 

…έχω φύγει από δουλειά και κατηφορίζω προς το λιμάνι να πάρω ταξί…

Γυαλιά τίγκα στα βροχο-σταγονίδια, μαλλί αλαφιασμένο, τσιγαράκι μετά από 5 ώρες στέρησης του καρκίνου, σανδαλάκι μες στο λασπουριό από το πρωί που πήγαινα και ένα τεράαααστιο σπυρί στο δόξα πατρί να ετοιμάζεται ν’ανοίξει σαν τρίτο μάτι! Πριν φτάσω στο δρόμο ακούω κάποιον που στεκόταν έξω από την Εθνική, κάτω από το υπόστεγο, με μαύρο μπουφανάκι, γύρω στα 25, μελαχρινός, ωραίο σωματάκι, λίγο πιο ψηλός από μένα (αμιδρά τον θυμάμαι….!) να λέει μια χαρωπή «καλημέρα». «Σε ποιον??», σκέφτομαι. «Σε σένα μάλλον ηλίθια! Βλέπεις κανέναν άλλο τριγύρω??», απαντάει η «φωνή»! Σημασία δεν δίνω (εκείνη τη στιγμή καθάριζα και το γυαλί και να τον κοιτούσα δεν θα τον έβλεπα!) και πάω και στέκομαι μέσα στη βροχή και αρχίζω τα τροχονομίστικα μπας και σταματίσει κανένας ταρίφας. Κανείς δεν με έπαιρνε (λογικό έτσι που ήμουν…) Ξαφνικά έρχεται κοντά:

Μεγάλη αγένεια πάντως να μην σας παίρνουν… (Καλέ σε σένα μιλάει! Ξύπνα!…»Μη μου μιλάς στον πληθυντικό..Μην μ’αποξενώνεις…!!»)

Εμένα μου λες;;! Λίγο ακόμα και θα το πάρω προσωπικά!

Πού πηγαίνεις;

Αγία Βαρβάρα.

Αν σου πω ότι πηγαίνω Νίκαια θα με πιστέψεις;;

Ναι! (Γιατί να μην σε πιστέψω παλικάρι μου;;!!)

Αν σου πω να σε πάω;;!

Μπααα….  (Η Λ Ι Θ Ι Α!!!)

Γιατί..; ….Θα μου πεις..δε με ξέρεις..Αλλά έλα! Τι μπορεί να σου κάνω;!

(Τι  θ έ λ ω  να μου κάνεις είπες;; Χριστέ μου!!! Με κατάλαβε!)

Άστο! Άστο! Δεν πειράζει.. (Τι ατάκες πετάω απόψε;;!!)

Καλά…Θα περιμένω μαζί σου μέχρι να έρθει ταξί..!!

(λέει και σταυρώνει τα χέρια ο γλυκός μου!!)

Τι λες καλέ;;! Φύγε που θα περιμένεις μες στη βροχή….!! Έλα…

Θα περιμένω…Μπορείς τουλάχιστον αφού καθόμαστε εδώ να μου πεις το όνομά σου;;

Μ…

Ευθύμης!

Χάρηκα! (η χειραψία επιβάλλετο!!)

..Μην χαίρεσαι αγπημένε φίλε αναγνώστη!! Ήρθε το ταξί -γαμώ την πουτάνα μου γαμώ!!!!

Καλή σου μέρα!

Καλημέρα! Σ’ευχαριστώ πολύ πάντως!

Αυτά………

 (δεν θα σχολιάσω…Δες τη φώτο παρακάτω…)

 

 (…συνδύασε την και με αυτήν εδώ…)

(και κάτι που μου αξίζει…)

 

11 Responses to “Ο Ευθύμης και η βρόχα που έπεφτε…”

  1. TheDiarist® Says:

    Xαχα..! Μα έλεος… Να μην ακούμε ποτέ αυτή τη φωνή όταν πρέπει… Και ξέρεις ε..? Δε θα μπορούσε να σε δει και σε χειρότερη φάση… Μπορεί να τον πετύχεις πάλι τη Δευτέρα… Αυτή τη φορά όμως… Λίγο make-up στο τρίτο μάτι σε παρακαλώ… Μην παίζεις με τις πιθανότητες… 😉

  2. hfaistiwnas Says:

    Τι;;;;;;;;;
    Αχ γιατί;;; Και ήτανε τόσο όμορφο..
    Ξέρεις τι θα κάνεις τώρα ε; Θα περνάς κάθε μέρα την ίδια ώρα από το ίδιο σημείο!
    Κάντο να δούμε!

  3. μαλακια αυτα που σας (και μου) εχει κανει αυτη η πολη….εδω που ζω πολυ συχνα μπαιναμε σε αμαξια αγνωστων πριν αποκτησουμε δικο μας, η παιρνουμε αγνωστους που εχουν χασει το λεωφορειο……..μου θυμισες εναν τυπακο, τον Στελιο, που ετρωγε στην λεσχη, και καθε Σαββατοκυριακο ηξερα τι ωρα βγαινει στην σταση και περνουσα δηθεν τυχαια και τον επαιρνα μαζι μου…..

  4. Tramp...* Says:

    The Diarist >>> Πάντα υπάρχουν τα χειρότερα αγαπητέ μου! Στην περίπτωσή μου να είχα βγάλει και 4ο και 5ο «μάτι» ή να είχα βαρεθεί χτες βράδυ να κάνω μπάνιο και να είχα συν τοις άλλοις ΚΑΙ την λίγδα στο μαλλί!

    hfaistiwnas >>> Και όμορφο ήταν το σκηνικό…και όμορφο και το παλικάρι της φακής….Ααααχ….ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι κάθε μα κάθε μα κάθε μέρα (!!) θα περνάω από κει..Μπορεί να δουλεύει εκεί κοντά!! Εεε??????

  5. Tramp...* Says:

    αθανασια >>> Εκεί ήθελα να καταλήξω..Χαίρομαι που με έπιασες! Βλέπεις τι μας κάνει η καχυποψία της μεγαλούπολης?? Να κολλάς τώρα να μιλήσεις, να βοηθήσεις, να γνωρίσεις..γιατί..δεν εμπιστεύεσαι, γιατί σε τρομοκρατούν καθημερινά με όλα αυτά που ακούς (και που σπάνια έχεις δει ο ίδιος…
    Παρεπιπτόντως: μπράβο σου κοπελιά για το θράσσος σου με το τύπάκι!!

  6. Leviathan Says:

    exeis fovero xioumor!!!krima pantos…ma kai auto to taxi…otan de to 8es nato brosta sou…kalo sou vradi!!

  7. hfaistiwnas Says:

    Ναι!!!!!!!!!!!!!!! Και περιμένουμε νέα!

  8. sevial Says:

    Χαχαχα να βάλουμε αγγελία «Ζητείται Ευθύμης?» 😛

  9. ektoras Says:

    Θα μπορούσε να ζητήσει το κινητό σου μετά την ανταλλαγή ονομάτων, να πηγαίνατε για καφέ 🙂
    Να σου πω καλά έκανες, δεν είναι ατάκα έχω εγώ αμάξι να σε πάω, φοβήθηκες 25 χρονών κοπέλα, λογικό. Αν ενδιαφέρεται και δεν είναι και κανας περίεργος, θα τον ξαναδείς. Προφανώς είχε σταμπαρει από που βγήκες.

    Καλημέρα, ευχαριστώ για την επίσκεψη, σου απάντησα στο σχόλιο, όμορφο blog, μπαίνει και στα δικά μου αγαπημένα!

  10. Tramp...* Says:

    Leviathan >>> Να σου πω κάτι?? Δεν φταίει το ταξί! Θα μπορούσα να κάνω τα στραβά μάτια η ευλογημένη! Αλλά με το που το είδα έτρεξα σαν κυνηγηνένη!! Θα μου πεις ό,τι ήταν να δει το είδε ο χριστιανός!Τι φοβήθηκα?και θα έχεις δικιο…

    hfaistiwnas >>> Δευτέρα σήμερα γλυκούλι μου και ουδείς ενονόματι Ευθύμης επαρουσιάσθη εμπρός μου!!!Πάει!

    Sevial >>> Να σου πω..στην αγγελία μπορείς να συμπληρώσεις..»Ζητείται Ευθύμης, Γιάννης, Τάκης, Μάκης, Λάκης, Πάκης…» Δε μπορεί! Κάτι θα πιάσουμε!

    Εktoras >>> Έχεις δίκιο.Άλλο καφές σε δημόσιο χώρο κι άλλο στο αμάξι! Μωρέ για να σου πω την αλήθεια..πιο πολύ φοβάμαι την «κοινωνική κατακραυγή» αν το έκανα, παρά ότι φοβόμουν στ’αλήθεια…Είμαι λίγο αφελής σε κάτι τέτοια η αλήθεια είναι…
    υγ: Thax για τα καλά σου λόγια!

  11. kitsosmitsos Says:

    Ειδικά οι φωτογραφίες δένουν καταπληκτικά με το κείμενο. ΌΜορφα πράγματα λοιπόν!


Σχολιάστε

