Tramping around…

..μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας…

…….σσσστ….ησυχία….. Οκτώβριος 3, 2008

Ησυχία…γενικά…Τίποτα συγκλονιστικό γενικά αυτό τον καιρό…

Σχεδόν απολαμβάνω τον..»κενό» χρόνο…σαν να ξέρω ότι δεν θα κρατήσει για πολύ…

Πάρε μερικές μουσικές αγαπημένες…

Μadrugada…

…στα ισπανικά σημαίνει «ξημέρωμα»…και η αλήθεια είναι ότι όταν ξεκινήσω με αυτές τις μουσικές…συχνά με βρίσκει το ξημέρωμα…(!)

 

 

[memoirs…*]

Πρώτη φορά που έμαθα και άκουσα αυτό το συγκρότημα, ήταν στη διαδρομή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με τρένο. Μια τύπισα στο απέναντι κάθισμα -γύρω στα 40 θα’ταν..- με έβλεπε που άκουγα μουσική και με ρώτησε τι ακούω. Της το δίνω -ένα φοβερό cd που μου είχε γράψει ο κολλητός…- το οποίο εν τέλει της είπα να κρατήσει (γενικά τρελαίνομαι για τέτοιου είδους…»μοιρασιές»…να ξέρω ότι ένας άγνωστος -κάποιος που γνώρισα τυχαία, χωρίς να ξέρω καν  το όνομά του, τον προορισμό ή την αφετηρία του…απλά μερικές περιττές πληροφορίες για το τι μουσική ακούει- …με τρελαίνει να ξέρω ότι θα φτάσει «εκεί» έχοντας στις αποσκευές του κάτι από μένα, κάτι δικό μου…Δεν ξέρω. Είμαι λίγο τρελή μάλλον!…

Τέλοσπάντων…και της δίνω εγώ να ακούσει το cd μου και βγάζει αυτή και μου δίνει το αυθεντικό «Industrial silence», Madrugada (το οποίο απολογήθηκε που δεν θα μπορούσε να μου το χαρίσει…αλλά φυσικά κάτι τέτοιο ήταν αυτονόητο από μέρους μου..!Anyway…)

 

 

Με συνεπήρε η μουσική τους, το άκουσα όλο με τη μία, ερωτευτηκα το συγκρότημα κι από τότε… -πάνε 2-3 χρόνια..- έχω γεμίσει το PC με τραγούδια τους.

Αυτή ήταν η ιστοριούλα μου για σήμερα. Άλλη μια ιστορία-«σφήνα» στην…»πολυτάραχης» ζωής μου!

Την καληνύχτα μου…

(Το καλύτερο στο κράτησα για το τέλος…Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω video clip και θα δεν θα έχεις και πολλά να δεις(!!) αλλά ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ…!!!)

 

 

14 Responses to “…….σσσστ….ησυχία…..”

  1. hfaistiwnas Says:

    Περιτό να σου πω ότι έχω αρχίσει να κατεβάζω τραγούδια…
    Είναι καταπλικτικοί.. τουλάχιστον αυτά τα τρία που άκουσα… θα βρω και άλλα όμως! 🙂
    Αυτό που είπες για το ότι χάρισες το σιντί μου ακούγεται πολύ γνωστό.. 🙂

  2. unclescrooge Says:

    Λοιπόν, η πρώτη φωτό είναι τρομερή! Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου θυμίζει κάτι από αμερικανικό νότο… Όχι πως έχω βρεθεί ποτέ εκεί πέρα, αλλά whatever!!

  3. Tramp...* Says:

    hfaistiwnas >>> Τι εννοείς «γνωστό»?! Σε πιάνουν κι εσένα κρίσεις..»καλο-σαμαριτισμού»??!!Τα κομμάτια αυτά δεν είναι από τα αγαπημένα μου (με εξαίρεση το τελευταίο, το οποίο είναι απλά…μαγευτικό!!), αλλά δεν είχε και πολλά στο youtube…Anyway!Καλή ακρόαση και..keep searching!!

    unclescrooge >>> Βρε…!!! Τα τραγούδια τα άκουσες??????
    ;-ρρρρ

  4. hfaistiwnas Says:

    Βρήκα το Cd του τελευταίου τραγουδιού και το κατέβασα!!! Το άκουσα και είναι τέλειο! 🙂
    Δεν θα το έλεγα καλό σαμαρειτισμού, απλά η σκέψη ότι κάποιος, έχει κάτι δικό μου και δεν τον ξέρω σχεδόν καθόλου, και κάποιες φορές όταν το κοιτάζει θα με σκέφτεται..
    όπως έγινε με το cd σου και την κυρία..

  5. City Addict Says:

    Πολύ όμορφες φωτογραφίες.
    Ησυχία και ηρεμία.
    Ωραία…

  6. Tramp...* Says:

    hfaistiwnas >>> Έχεις δίκιο!Καταλαβαίνω τι εννοείς γλυκουλάκι μου!!Καληνύχτα!

    City Addict >>> Nαι…..ησυχία….Δεν είναι όμορφα?Δεν έχεις κι εσύ ανάγκη την ηρεμία κάποιες στιγμές??….Καλό βράδυ και σε σένα…

  7. bourboulh8ra Says:

    Είναι καταπληκτικοί οι Madrugada αλλά δεν ηξερα τι σημαινει το ονομα τους. Πρώτη φορά τους είχα ακούσει στα σιριαλ του Κοκκινοπουλου και από τότε εχω φαει κολλημα. Η πρώτη φωτογραφια ειναι απίθανη! Ησυχη και ακρως φθινοπωρινη! Καλο ΣΚ.!!!

  8. TheDiarist® Says:

    Μου τη σπας… Γιατί τρώγεσαι με τα ρούχα σου..? Και δε μου τη σπας γι’ αυτό… Μου τη σπας γιατί μου μεταδίδεις το άγχος σου…

    «Σχεδόν απολαμβάνω τον..”κενό” χρόνο…σαν να ξέρω ότι δεν θα κρατήσει για πολύ…»

    Αυτό πάλι τί σημαίνει..?! Βρήκες γκόμενο..?!

  9. ΕΚΤΟΡΑΣ Says:

    Όντως όμορφες μουσικές για όμορφα βράδυα…
    Και η σαραντάρα όμως ε; αλάνι

    Καλή εβδομάδα αγαπητή

  10. kitsosmitsos Says:

    Από τους καλούς ήχους που σπανίζουν. Ευκαιρία για σκέψεις, όπως πολύ σωστά λες…

  11. City Addict Says:

    Kαλησπέρα. 🙂
    Κάνω το blog μου έτσι ώστε να το βλέπουν μόνο ορισμένα άτομα και θέλω να είσαι κι εσύ ένα από αυτά αλλά δεν μπορώ να βρω το mail σου ή γενικά το προφίλ σου για να σε κάνω add.
    Μπορείς να μου το στείλεις? (Αν θέλεις)

    🙂

  12. City Addict Says:

    ps. Άστο τελικά, συγγνώμη για το διπλό σχόλιο, αλλά πρέπει να κάτσω να το κοιτάξω και δεν έχω πολύ χρόνο.
    Καλό απόγευμα.

    🙂

  13. skouliki Says:

    καλησπερααααααααααααααααααα 🙂

  14. Leviathan Says:

    oraia tragoudia!!!teleies oi fotografies!!filia!!!!


Σχολιάστε

