Tramping around…

..μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας…

..κι όμως είμαι ακόμα εδώ…!!! Νοέμβριος 4, 2008

Filed under: Inner space... — Tramp...* @ 2:57 μμ
Tags:

Αστέρια μουυυυ!!!

Όοοχι! Δεν φτιάχτηκε το που-σου-δάκι…Για την ακρίβεια μάλιστα «κηδέψαμε» την motherboard μετά από μήνες νοσηλείας…Δε μαμιέται! Είμαι δουλειά και μου μένει ακόμα λίιιιγο χρόνος ζωής…!

Μου λείπει τρελά το να γράφω εδώ πέρα!Δε φαντάζεσαι…Έχω άααπειρα νέα που αφορούν..: ένα συνεδριακό ΣΚ σε Σαλόνικα σε υπερ-λουξ ξενοδοχείο (*πληρωμένο από φαρμακευτική εννοείται!), ένα τρελό γκομενάκι «one-week-stand»(!!) που αφήσαμε να συνεχίσει τη ζωή του (αφού δεν μας ενδιέφερε αρκετά ώστε να του την..ρημάξουμε..!!), μια επιστροφή στα από αρχαιοτάτων χρόνων στρωμένα παρκέ της παλιάς σχολής χορού από όπου «αποδήμησα» πριν από 8 χρόνια ύστερα από 13 χρόνια, μια φιλία που…αγνοείται………και πολλές, πολλές, μα πάααααρα πολλές αμπελοφιλοσοφίες (βλ. σχέσεις), αναθεωρήσεις (βλ.φιλία), σχέδια (βλ. «πού πάω?», «ποια είμαι?», κοκ…), όνειρα (βλ. απώλεια 10 κιλών…!!!Πλάκα κάνω!! :-ΡΡΡΡ), νεύρα και προβληματισμούς (βλ. δουλειά)…….

Με πιέζει ο χρόνος κυρίες και κύριοι…!!!Έχω μια ασθενή στο χειρουργείο να…χαλαρώνει…!!

Σας αφήνω να πάω για κανα τσιγαράκι στην πίσω αυλίτσα με την συνάδελφο και μετά….δρόμοοοοοο…!!!

Να περνάτε καλά πάντα!

Να προσέχετε τους εαυτούς σας!

Αυτό φυσικά και δεν είναι η επάνοδος που έχω υποσχεθεί…

…μόνο μια μικρή ανάσα στην απουσία μου…

ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ!

*****************

 

8 Responses to “..κι όμως είμαι ακόμα εδώ…!!!”

  1. laplace78 Says:

    καλα να περνας..
    σε περιμενουμε..

  2. hfaistiwnas Says:

    λολολ! Ο ασθενής την έκανε την εγχείριση; Η τον αφήσατε να χαλαρώνει; λολολ!
    Τρελό ξεφάντωμα στη Σαλονίκη ε; Μπράβο, να μας τα πεις όλα!!!!!
    Καλά να περνάς!

  3. unclescrooge Says:

    βρε το καημένο το που-σου-δάκι… Να είσαι καλά! Και σύντομα πίσω!!

  4. City Addict Says:

    Καλό μουυυυ…

    Μου έλειψες.

  5. ektoras Says:

    Γειά σου βρε Tramp, νά’σαι καλά ατιμούλικο μέχρι τώρα ήξερα για one night satand, εσύ πλέον φέρνεις κοσμοϊστορικές αλλαγές. One week stand! 😆 το καημένο το ξεζούμισες ε; Έχεις σκεφτεί μήπως όμως δεν ξέρει πόσο τυχερός είναι που δεν του ρήμαξες τη ζωή και τον έχεις αφήσει στην απορία και την απονιά το καημένο χαχα, μόνο αυτό πές μου, Τέλος!

    Άντε και καλή επάνοδο! Είχα απαντήσει σε όλα τα σχόλιά σου μπερδεγουέϊ 😀

  6. ektoras Says:

    satand;;;; ήμαρτον κύριε! Ίησους Χριστός. Κοίτα τι παθαίνει κανείς άμα γράφει σχόλια εδώ μέσα! φτου φτου φτου! μακριά απο εμάς τους Χριστιανούς

  7. kitsosmitsos Says:

    Άντε να επανέλθεις!!!

  8. Axis Mundi Says:

    απ’ ότι φαίνεται, τελικά όλοι στο τρέξιμο είμαστε σ’αυτή τη ζωή :))) Η μόνη διαφορά με άλλους αγώνες είναι πως τελικά έχουμε κάποιο finish line να φτάσουμε η απλά τρέχουμε για να τρέχουμε;;
    Η συγκεκριμένη ερώτηση δεν περιμένει απάντηση :))
    Την καλημέρα μου


Σχολιάστε

