Tramping around…

..μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας…

«..έρωτας είναι…θαρρώ…» (ε..??!*) Φεβρουαρίου 9, 2009

28105-illustration-illustratie_love-liefde_011

..."Έλα βρε μωρό μου να πάμε μια βόλτα..."

Τίποτα!

Σε ένα δωμάτιο με κλιματισμό – «τέρμα τα γκάζια», με τηλεόραση, DVD, υπολογιστή με σύνδεση Wind (..νο κομεντς!), με κρεβάτι-καναπέ -βεβαίως-βεβαίως!!- με ένα τραπεζάκι και με ένα βάζο πάνω στο τραπεζάκι με κάτι κακόγουστα, ελεεινά, τρισάθλια, από αγνώστου προελεύσεως υλικό…»κατασκευάσματα» που υποτίθεται ότι είναι «λέλουδα» τα οποία όχι απλά δεν υπάρχουν ως είδος στο «φυτολόγιό» μου, αλλά γενικώς «δεν υπάρχουν» (και δεν εννοώ το..»είναι άριστης ποιότητας» , βλ.διάφημιση Molto…)….Εκεί…πάω και τον βρίσκω, καθόμαστε αγκαλιά, χαδάκια και λοιπά..αλλά όλα αυτά υπό την σκέπην του δωματίου και του Κυρίου…(έχε χάρη που είναι πανταχού παρόν..αλλιώς ούτε αυτός δεν θα μας έβλεπε..!)

"Μωράκι μου οι φίλοι σου ξέρουν ότι έχεις κοπέλα;;"
"Εεεε....ναι....ξέρουν...!"

Ποτέ δεν μ’άρεσε να με μοστράρουν λες και είμαι κανένα τρόπαιο, σαν να…»νομίζουν ότι με κέρδισαν»  (οι…πτωχοί..!)…Αλλά τούτο το παλικαράκι…ρε με κρύβει…;;;;!! Τι στο καλό;;! Ρε σεις αλήθεια λέω…δεν είμαι καμιά τοφάλα, ούτε άσχημη, ούτε χαζή, ούτε τίποτα! Δηλαδή αν είναι δυνατόν!

 

"Γιατί δεν με πήρες χτες;; Πού χάθηκες από τις 5 το μεσημέρι που μιλήσαμε τελευταία φορά;;"
"...Αχ μωρό μου...σόρρυ...ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΡΤΑ!!!!!"

Όχι ρε παιδιά…μισό!μισό! Δεν τα έχω με 15χρονο! Αλήθεια…!!!

 

Γιατί μένω και γκρινιάζω…;;;;

Εεε..;;;

kissyfish_380

Γιατί αυτό το…το..σκασμένο κωλόπαιδο, το γλυκό, το ναζιάρικο, το αρενωπό, το αξύριστο, το κοντοστούπικο, το μούτρο.….είναι ο πρώτος άντρας -αν εξαιιρέσεις το 5χρονο «κόλλημα» που είχα «φάει» σε Γυμνάσιο-Λύκειο με μια ψωνάρα του κερατά……- με έκανε πρώτη φορά να βιώνω όλα τα σύνδρομα ενός ερωτευμένου….Πρώτη φορά εγώ θέλω να βλέπω κάποιον κάθε μέρα, πρώτη φορά δεν μπορώ να κρατήσω εγωισμό, πρώτη φορά δεν χωρίζω κάποιον με την πρώτη στραβή, πρώτη φορά ευχαριστιέμαι τόσο το σεξ! (Σας γείωσα;;;;!! Χαχαχααα!!)

Δεν ξέρω αν θα κρατήσει, πόσο, κτλ….αλλλά μου βγάζει πολύ συναίσθημα που το’χα καταχωνιάσει, είχε συσσωρευτεί, είχε ψιλο-σαπίσει…

Κι όλα αυυτά, ένα παιδάκι στην ηλικία μου, που δεν πληρεί κανένα μα κανένα απολύτως από τα standards που λέμε ότι έχουμε. Ούτε καν το πιο απλό: το ύψος! (Γιατί είμαι και 2 μέτρα η ρουφιάνα!!)

Τι να σας πω ρε παιδιά;;…Θα δείξει…

Ποτέ δεν ξέρεις από πού θα σου’ρθει!

ARE YOU IN LOVE????

6a00d834515beb69e200e54f0f0f048833-800wi

 

7 Responses to “«..έρωτας είναι…θαρρώ…» (ε..??!*)”

  1. skouliki Says:

    δυσκολα πραγματα αυτα
    για αυτο και εγω δεν περιμενω τιποτα αποτον αλλον ωστε αμα δινει να χαιρομαι και αν δεν δινει να λεω οκ το ηξερα 🙂

  2. kitsosmitsos Says:

    Δεν είναι παράλογα όλα αυτά που σκέφτεσαι. Αλλά έτσι είναι ο έρωτας, την έχει την ανασφάλειά του.
    Να το ζήσεις όσο περισσότερο γίνεται, εύχομαι!

  3. unclescrooge Says:

    το παιδάκι της ηλικίας σου φαίνεται ότι το έκανε το θαύμα του – και πολύ σοφά έπραξε! ποτέ δεν ξέρεις από πού θα σου ‘ρθει, γι αυτό κοίτα να το χαρείς! καλό βράδυ!

  4. LapoftheGods® Says:

    Να εύχεσαι να μη λέει στους φίλους του αυτά που λες εσύ σε εμάς…!! ΜΟΝΟ αυτό να εύχεσαι… Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ (για τη δική μου λέω – ΝΑΙ..!!*) είναι γεγονός… Είναι το πρώτο σχόλιο που αφήνω για το νέο έτος…

    PS. Όπως θα έλεγες κι εσύ… ΣΕ ΕΠΕΛΕΞΑ…!! Χα χα χα χα 😉

  5. hfaistiwnas Says:

    χαχα ναι ποτέ δεν ξέρεις..
    Και εγώ μερικές φορές σκέφτομαι και νιώθω πράγματα που δεν τα είχα ξανανιώσει και καταλαβαίνω ότι είναι κάτι δυνατό=έρωτας..
    Δεν έχουν σημασία οι προδιαγραφές.. δεν παίζει ρόλο στον έρωτα!!!

    ΥΓ. άσχετο αλλά δεν είναι δικαιολογία το «δεν έχω κάρτα»!!!

  6. glarenia Says:

    Xα….τυχαία μπήκα στο μπλογκ σου και ω…. του θαύματος, από τους πέντε e-γνωρίζω τους 4. ΄Αριστα φιλαράκια!!!!

    Λοιπόν, άκουσέ με, ως μεγαλύτερη που είμαι.
    Ζήσε το και απόλαυσέ το, εφ’ όσον τούτη τη στιγμή καλύπτεσαι από τούτη τη σχέση.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Tramp...* Says:

    skouliki: Δεν είναι τακτική αυτή όμως αγαπημένο μου! Πρέπει αν ζούμε με πάθος, για την πάρτη μας και μόνο, έντονα…και όπου βγάλει!

    kitsosmitsos: Κι εγώ το εύχομαι!! Άντε να δούμε…

    unclescrooge: Tο έκανε λέει;;!

    LapoftheGods: Ας λέει ότι θέλει!!Εδώ λέμε ότι ούτε αναφορά μου κάνει ότι θα με γνωρίσει στην παρέα του!! Ας μιλάει τουλάχιστον κι ας λέει ό,τι θέλει!!

    hfaistiwnas: Λατρεμένε μην με φορτώνεις χειρότερα! Φυσικά και δεν είναι δικαιολογία το «ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΡΤΑ»!! Έγω θα μπορούσα να φτάσω πολύ πιο μακριά από…το περίπτερο όταν ερωτευτώ…Και το ΓΑΪΔΟΥΡΙ…ΑΚΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!!!!!!
    (Είχες δεν είχες με σύγχυσες!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΗΦΑΙΣΤΙΩΝΑ!!!!)

    glarenia: Πάντα σκύβω το κεφάλι και «τεντώνω» τα αυτιά όταν ακούω την…»ΠΕΙΡΑ» να μιλάει!
    υγ: Thx!


Σχολιάστε

